KASA FIK HIT 10
KASA FIK HIT 10
KASA FIK HIT 10

KASA FIK HIT 10

Všetko čo potrebujete pre eKasu v jednom. Certifikované a komplexné riešenie. 10 palcový dotykový displej, integrovaná 58mm tlačiareň.

Všetko v jednom. Najlepšia voľba pre obchod. 

Na výber z dvoch licencií ŠTANDARD a PREMIUM.
599,00 €
S DPH


Opýtať sa otázku (0)
 

KASA FIK licencia ​STANDARD

Vhodné pre základnú fiškalizáciu platieb, kde je kladený maximálny dôraz na ​rýchlosť a jednoduchosť.​ Vyniká intuitívnym ovládaním s neobmedzeným počtom ​ položiek alebo PLU. V jednorazovej cene OEM licencie je pokladničné zariadenie s ​celoživotnou licenciou.

KASA FIK licencia ​PREMIUM

Ideálnym riešením pre väčšie prevádzky, ktoré vyžadujú kompletnú ​kontrolu​ pomocou vzdialeného prístupu z počítača. Prehľad uzávierok, objednávok, CRM, skladu, mapa stolov aj dochádzka zamestnancov a mnoho ďalšieho na cloude.​ V cene získate pokladnicu za​ zvýhodnenú cenu,​ najnovšie funkcie softvéru.

KASA FIK STANDARD - 599 € s DPH

KASA FIK PREMIUM - 299 € s DPH + 22,80€ s DPH mesačne

(v prípade záujmu o PREMIUM licenciu nás kontaktujte)

Hlavné parametre: 

● Neobmedzený počet​ položiek, PLU, účteniek ● Pripraveno na ​eKasu ● Možnost nastavenia a podpory pomocí​ Teamwiever ● Technická podpora a servis ​po celej SR ● Prepojenie na ​platobný terminál Sumup ● Synchronizácia dát​ v pravidelných intervaloch  ● Backoffice (vzdialená správa) umožňuje náhľad do pokladníc, ich ​správu a kontrolu nad            podnikom (položky, kategórie, správa cien, prehľad tržieb a udalostí) ● Tlač účteniek​ na pokladničných tlačiarňach (Integrovaná, Bluetooth, USB, WiFi/LAN) ● Online záloha​ dát e-mailem, do súboru alebo do backoffice ● Podpora zliav, poznámok, prihlasovanie užívateľov a užívateľské práva ● Správa objednávok, objednávky do kuchyne, vyvolávanie zákazníkov, skladová evidencia,         dochádzka, mapa stolov, CRM atď ● Tlač ​uzávierok​ pokladnice a evidencia pokladničných pohybov a stavov ● História​ pokladničných dokladov ● Podpora ​cudzích mien​ USD, CZK atď ● Export a import dát 

 

 

KASA FIK HIT 10
100 položky
Žiadne recenzie
    Kto je povinný používať na evidenciu tržieb ORP/VRP ...

    Používanie  ORP/VRP sa vzťahuje na každú fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá na základe oprávnenia na podnikanie predáva tovar alebo poskytuje vymedzené služby (uvedené v prílohe č. 1 zákona o ERP), pričom za predaj tovaru alebo za poskytovanie vymedzených služieb prijíma tržby v hotovosti alebo inými platobnými prostriedkami nahrádzajúcimi hotovosť.

    Používanie ORP/VRP sa vzťahuje aj na podnikateľa s trvalým pobytom alebo so sídlom mimo územia Slovenskej republiky (ďalej "SR").

    V nadväznosti na uvedené, povinnosť používať ORP/VRP sa vzťahuje na podnikateľa, ktorý súčasne spĺňa tieto podmienky:

    • vykonáva podnikateľskú činnosť,
    • prijíma tržbu v hotovosti na predajnom mieste,
    • predáva tovar alebo poskytuje vymedzenú službu

    Ak nie je splnená jedna z vyššie uvedených podmienok, nevzniká povinnosť používať ORP/VRP.

    ----

    Podnikateľ, ktorý nemá povinnosť používať na evidenciu tržieb ORP/VRP, nebude postupovať v rozpore so zákonom o ERP, ak sa na báze dobrovoľnosti rozhodne ORP/VRP používať, rovnako môže na báze dobrovoľnosti používať aj elektronickú registračnú pokladnicu. Uvedená sa vzťahuje napr. na predaj tovaru fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím (avšak to neplatí, ak za takúto osobu prijíma tržbu fyzická osoba, ktorá nie je fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím). 

    PRÍKLADY

    Príklad č. 1: Fyzická osoba - podnikateľ predáva oblečenie ("tovar") na základe oprávnenia na podnikanie. Z predaja tovaru prijíma tržby v hotovosti. Vzniká mu povinnosť používať na evidenciu tržieb ORP/VRP?

    Riešenie: Podnikateľ, ktorý na základe oprávnenia na podnikanie predáva na území SR tovar a za predaj tohto tovaru prijme tržbu v hotovosti alebo iným platobným prostriedkom nahrádzajúcim hotovosť, je povinný používať ORP/VRP. Na základe uvedeného aj podnikateľovi, ktorý predáva oblečenie na základe oprávnenia na podnikanie vzniká povinnosť používať ORP/VRP.

    Príklad č. 2: Potrebuje zahraničný podnikateľ so sídlom v Českej republike (ďalej "ČR") na prijatie tržby z predaja tovaru na území SR používať ORP/VRP?

    Riešenie: Ak zahraničný podnikateľ z predaja tovaru prijme platbu v hotovosti alebo iným platobným prostriedkom nahrádzajúcim hotovosť na území SR, je povinný prijatú hotovosť zaevidovať v ORP/VRP.

    Príklad č. 3: Je slovenský podnikateľ povinný na evidenciu tržieb z predaja tovaru na území ČR používať ORP/VRP?

    Riešenie: Ak slovenský podnikateľ prijme tržbu v hotovosti z predaja tovaru v zahraničí, nie je povinný prijatú hotovosť zaevidovať v ORP/VRP, nakoľko platba nie je prijatá na území SR. Zároveň vyššie uvedené platí aj v prípade úhrady faktúry v hotovosti prijatej v zahraničí. Ak je tržba prijatá v zahraničí je potrebné dodržiavať zákony platné daného štátu.


Otázky (0)

Momentálne žiadne otázky zákazníkov.


Vaša otázka bola úspešne odoslaná nášmu tímu. Ďakujem za otázku!
Opýtať sa otázku
skryť formulár
Captcha