KASA FIK HIT 10
KASA FIK HIT 10
KASA FIK HIT 10

KASA FIK HIT 10

Všetko čo potrebujete pre eKasu v jednom. Certifikované a komplexné riešenie. 10 palcový dotykový displej, integrovaná 58mm tlačiareň.

Všetko v jednom. Najlepšia voľba pre obchod. 

Na výber z dvoch licencií ŠTANDARD a PREMIUM.
599,00 €
S DPH


Opýtať sa otázku (0)
 

KASA FIK licencia ​STANDARD

Vhodné pre základnú fiškalizáciu platieb, kde je kladený maximálny dôraz na ​rýchlosť a jednoduchosť.​ Vyniká intuitívnym ovládaním s neobmedzeným počtom ​ položiek alebo PLU. V jednorazovej cene OEM licencie je pokladničné zariadenie s ​celoživotnou licenciou.

KASA FIK licencia ​PREMIUM

Ideálnym riešením pre väčšie prevádzky, ktoré vyžadujú kompletnú ​kontrolu​ pomocou vzdialeného prístupu z počítača. Prehľad uzávierok, objednávok, CRM, skladu, mapa stolov aj dochádzka zamestnancov a mnoho ďalšieho na cloude.​ V cene získate pokladnicu za​ zvýhodnenú cenu,​ najnovšie funkcie softvéru.

KASA FIK STANDARD - 599 € s DPH

KASA FIK PREMIUM - 299 € s DPH + 22,80€ s DPH mesačne

(v prípade záujmu o PREMIUM licenciu nás kontaktujte)

Hlavné parametre: 

● Neobmedzený počet​ položiek, PLU, účteniek ● Pripraveno na ​eKasu ● Možnost nastavenia a podpory pomocí​ Teamwiever ● Technická podpora a servis ​po celej SR ● Prepojenie na ​platobný terminál Sumup ● Synchronizácia dát​ v pravidelných intervaloch  ● Backoffice (vzdialená správa) umožňuje náhľad do pokladníc, ich ​správu a kontrolu nad            podnikom (položky, kategórie, správa cien, prehľad tržieb a udalostí) ● Tlač účteniek​ na pokladničných tlačiarňach (Integrovaná, Bluetooth, USB, WiFi/LAN) ● Online záloha​ dát e-mailem, do súboru alebo do backoffice ● Podpora zliav, poznámok, prihlasovanie užívateľov a užívateľské práva ● Správa objednávok, objednávky do kuchyne, vyvolávanie zákazníkov, skladová evidencia,         dochádzka, mapa stolov, CRM atď ● Tlač ​uzávierok​ pokladnice a evidencia pokladničných pohybov a stavov ● História​ pokladničných dokladov ● Podpora ​cudzích mien​ USD, CZK atď ● Export a import dát 

 

 

KASA FIK HIT 10
100 položky
Žiadne recenzie
    Kto je povinný používať na evidenciu tržieb ORP/VRP ...

    Používanie  ORP/VRP sa vzťahuje na každú fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá na základe oprávnenia na podnikanie predáva tovar alebo poskytuje vymedzené služby (uvedené v prílohe č. 1 zákona o ERP), pričom za predaj tovaru alebo za poskytovanie vymedzených služieb prijíma tržby v hotovosti alebo inými platobnými prostriedkami nahrádzajúcimi hotovosť.

    Používanie ORP/VRP sa vzťahuje aj na podnikateľa s trvalým pobytom alebo so sídlom mimo územia Slovenskej republiky (ďalej "SR").

    V nadväznosti na uvedené, povinnosť používať ORP/VRP sa vzťahuje na podnikateľa, ktorý súčasne spĺňa tieto podmienky:

    • vykonáva podnikateľskú činnosť,
    • prijíma tržbu v hotovosti na predajnom mieste,
    • predáva tovar alebo poskytuje vymedzenú službu

    Ak nie je splnená jedna z vyššie uvedených podmienok, nevzniká povinnosť používať ORP/VRP.

    ----

    Podnikateľ, ktorý nemá povinnosť používať na evidenciu tržieb ORP/VRP, nebude postupovať v rozpore so zákonom o ERP, ak sa na báze dobrovoľnosti rozhodne ORP/VRP používať, rovnako môže na báze dobrovoľnosti používať aj elektronickú registračnú pokladnicu. Uvedená sa vzťahuje napr. na predaj tovaru fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím (avšak to neplatí, ak za takúto osobu prijíma tržbu fyzická osoba, ktorá nie je fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím). 

    PRÍKLADY

    Príklad č. 1: Fyzická osoba - podnikateľ predáva oblečenie ("tovar") na základe oprávnenia na podnikanie. Z predaja tovaru prijíma tržby v hotovosti. Vzniká mu povinnosť používať na evidenciu tržieb ORP/VRP?

    Riešenie: Podnikateľ, ktorý na základe oprávnenia na podnikanie predáva na území SR tovar a za predaj tohto tovaru prijme tržbu v hotovosti alebo iným platobným prostriedkom nahrádzajúcim hotovosť, je povinný používať ORP/VRP. Na základe uvedeného aj podnikateľovi, ktorý predáva oblečenie na základe oprávnenia na podnikanie vzniká povinnosť používať ORP/VRP.

    Príklad č. 2: Potrebuje zahraničný podnikateľ so sídlom v Českej republike (ďalej "ČR") na prijatie tržby z predaja tovaru na území SR používať ORP/VRP?

    Riešenie: Ak zahraničný podnikateľ z predaja tovaru prijme platbu v hotovosti alebo iným platobným prostriedkom nahrádzajúcim hotovosť na území SR, je povinný prijatú hotovosť zaevidovať v ORP/VRP.

    Príklad č. 3: Je slovenský podnikateľ povinný na evidenciu tržieb z predaja tovaru na území ČR používať ORP/VRP?

    Riešenie: Ak slovenský podnikateľ prijme tržbu v hotovosti z predaja tovaru v zahraničí, nie je povinný prijatú hotovosť zaevidovať v ORP/VRP, nakoľko platba nie je prijatá na území SR. Zároveň vyššie uvedené platí aj v prípade úhrady faktúry v hotovosti prijatej v zahraničí. Ak je tržba prijatá v zahraničí je potrebné dodržiavať zákony platné daného štátu.


    Je povinnosť pri používaní VRP2 robiť vklad?

    Na účely zákona č. 289/2008 Z. z. zadávať vklad do VRP2 je na rozhodnutí samotného podnikateľa. To znamená, že každý deň zadávať vklad do VRP2 nie je povinnosťou podnikateľa. Ak však podnikateľ vloží do VRP2 hotovosť okrem prijatej tržby, je povinný ju bez zbytočného odkladu po jej vložení zaevidovať vo VRP2, pričom vyhotoví doklad označený slovom „Vklad", ktorý je povinnosť uchovávať počas dňa, v ktorom bol vyhotovený.


Produkty v rovnakej kategórii: 16

Otázky (0)

Momentálne žiadne otázky zákazníkov.


Vaša otázka bola úspešne odoslaná nášmu tímu. Ďakujem za otázku!
Opýtať sa otázku
skryť formulár
Captcha